Institut Català d'Odontologia Prat

Cargando
ICO Prat va obrir les seves portes en 2003, sent un equip jove i en contínua formació.

La nostra finalitat ha estat donar solucions als problemes dentals, i intentar evitar, amb l'ajuda del pacient, qualsevol patologia boc dental que pugui presentar-se en un futur, tractant a cada pacient com a part de la nostra família.

SERVEIS

Cargando

Endodòncia

És el tractament pel qual es desvitalitza el nervi d'una peça dental. Ja sigui per infecció, pulpitis,  necrosi o requisit protètic

Estètica dental

L'estètica  dental és aquella especialitat de l'odontologia que s'encarrega de proporcionar harmonia, bellesa i equilibri al somriure del pacient. Ja sigui canviant el color, forma o grandària de la dent.

Implantologia

Amb aquest sistema podem reemplaçar una peça, diverses o arcades completes

Odontologia Conservadora

Aquesta especialitat ens permet tractar les càries en totes les seves fases.

Odontopediatria

No hem d'oblidar la cura de la boca dels més petits, i hem de començar tal com apareixen les primeres dents.

Ortodòncia

Mitjançant els tractaments d'ortodòncia corregim la posició dental del pacient, millorant la funcionalitat i l'estètica dental.

Periodòncia

És el tractament que hem de realitzar quan les nostres genives emmalalteixen a causa de la proliferació bacteriana i acumulació de càlcul.

Pròtesis dentals

Les pròtesis dentals, són aquelles estructures fixes o amovibles, que incorporem en el nostre boca quan tenim absència d'una o diverses peces dentals.

acolor.es - Diseño de paginas webbuscaprat.com - Guia comercial de el prat
aColorBuscaprat